Otáčanie blokov
- Kliknite na objekt v 3D okne.
- Vyberte Tools/Transform alebo klávesová skratka Ctrl-M.
- Objaví sa vám tabuľka:

Rotate: otočenie objektu (vyberte si osu z pravej strany tabuľky podľa ktorej sa bude blok otáčať. Podľa osi X sa bude otáčať v dolnej ľavej 2D mriežke, podľa osi Y v dolnej pravej 2D mriežke a podľa osi Z v hornej pravej 2D mriežke).
Scale: mení veľkosť blokov (veľkosť sa mení násobne, čísla väčšie ako 1 /2,3,1.5 apd./ budú blok zväčšovať, čísla menšie ako 1 /0.5,0.3 až do 0/ budú blok zmenšovať).
Číslo: 1- zostane taký, aký bol,
2- dvoj násobne väčší,
2.5- dva a pol násobne väčší,...
0.5- o polovicu menší,
0.25- o tri štvrtiny menší,...
Move: posúvanie objektov po osi X,Y,Z (v praxi sa to moc nepoužíva).